dimecres, 11 d’agost del 2010

Dimarts 10 d'agost - bicentenari i panteón

Ahir dimarts al matí vaig anar a la UDL a passar unes enquestes a alumnes de comunicació per a una investigació de la UVic. Em va acompanyar la Verónica, la directora dels estudis de disseny, a qui tinc com alumna en els dos cursos que faig aquí.

Cap a quarts d'onze l'Olga i l'Erika (que, per cert, marxa demà cap a Canadà, a acompanyar uns estudiants que hi van a fer una estada d'estudis)em van passar a buscar i vam anar visitar el muntatge que han fet a Silao (prop de León) per a commemorar el bicentenari de la independència de Mèxic.

És tot un recinte firal, amb diferents pabellons, espais per a jocs, xiringuitos per menjar i comprar records, un escenari on fan espectacles als vespres... vaja, una passada!

Totes tres ens vam firar unes samarretes de la selecció mexicana i, de fet, només vam poder visitar un pabelló (i encara perquè l'Olga i l'Erika van aconseguir colar-nos davant de més de cent persones.

Les instal·lacions són realment impressionants!

Vam anar a "dinar" al Panteón taurino amb la Fanny i en Ricardo, un local ambientat en una plaça de toros, amb moltes i moltes fotos de toreros... i també amb algun toro. No va ser ben bé un dinar, perquè pagues la beguda i et porten botana, molt bona i en quantitat, això sí.

Allà vaig tenir ocasió de repartir els ninusaures que he fet aquests dies i ja estan acabats entre els quatre fantàstics de l'oficina de formació internacional. Cadascú va triar els seus.

Em van obligar a fer certes fotos que no hagués volgut. Com els explico això als de Catalunya?, anava dient jo... però no em feien ni cas!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada