dijous, 22 de juliol del 2010

Dijous 22 de juliol - una setmana aquí

Aquest matí m'he llevat d'hora i, abans d'esmorzar, he sortit a caminar. He anat per l'avenida López Mateos, que és una de les grans de per aquí, i que fa giragonses... de vegades, tan acostumada a una Barcelona quadriculada, que hi hagi un carrer que no sigui recte fa difícil l'orientació!
Ara, a casa, miro el  mapa i veig que he anat en la direcció contrària a la que volia (coses que ja passen, a la vida... i això que el mapa el duia a sobre!).
Les meves passes (equivocades o no) m'han portat fins a un parc (em sembla que és el de los Cárcamos) on hi havia gent fent exercicis sobre la gespa, corrents, passejant amb pesos a les mans... m'hi he donat una volta i he trobat un llac. I també un hivernacle amb plantes que aquí consideraríem gegants!

Potser aquesta tarda agafaré l'altra direcció, la que pensava havia fet aquest matí... que no té per què ser millor!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada