dilluns, 26 de juliol del 2010

Dilluns 26 de juliol - material...

Ahir diumenge va ser un dia una mica gos. Vaig anar a dormir d'hora i, per no perdre el costum, també m'he llevat d'hora.
Ha vingut en Ricardo, de la Universidad de León (UDL), a revisar el tema del telèfon... no ha aconseguit posar-lo en marxa, què hi farem!

Després he sortit amb la idea de comprar-me unes sabates per caminar. Però he volgut baixar unes parades abans d'on hi ha la Plaza del calzado per estirar les cames. Les punxes del temple expiatori m'han picat l'ullet des de lluny i m'he desviat del camí per poder-lo veure de prop.

He passat pel costat d'un arc de triomf que tenen per aquí (una porta d'entrada a la ciutat), però no he pogut recuperar el camí de nou, així que he anat caminant, caminant, caminant... m'havia deixat el plànol de la ciutat a casa i, per tant, no m'he pogut situar. Quan ja no sabia on era, he vist un edifici verd, característic de la UDL i bingo! era l'edifici d'oficines on treballen els formació internacional. Ja situada (no on pensava que m'havien de portar les meves passes), era una mica tard i... tatxan, tatxaaaan! trobo una botiga de material escolar i de manualitats.

He comprat, he tornat cap el barri, he passat per una ferreteria... i ara ja ho tinc quasi tot per fer Ninusaures!

Ah! és que no us ho havia dit, oi? Als vespres, aprofitaré per fer-ne i deixar-los de record a la pàtria dels alebrijes (com a Atlanta, recordes Mireia?).

La classe d'avui ha sortit força rodona, us deixo aquí unes fotos.

Ara ja he sopat... i començo la feina.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada