divendres, 16 de juliol del 2010

Divendres 16: comencem les classes

Aquest matí de divendres m'he llevat ben d'hora i he estat treballant en les classes que faré aquí a León. Aquí us deixo un vídeo del que es veia per la finestra aquest matí:
L'Erika m'ha vingut a buscar per portar-me a un tianguis, un mercat setmanal de carrer, on ens hem pres una malteada (llet batuda amb gel, la nostra amb gust de guayaba)... bona, bona!

M'ha ajudat a localitzar un parell de bons llocs per anar a menjar i un súper on he comprat enciams!
A tres quarts de quatre, puntuals, l'Olga i l'Erika m'han portat al plantel Paraisos, que és l'edifici de la Universidad de León on faré les classes. Estava més nerviosa!
L'aula és menuda, no hem pogut connectar el meu portàtil però la classe ha anat molt bé (vaja, els ho hauríeu de preguntar als alumnes, oi?). Els he posat molta feina: a aquests no els torno a veure fins divendres vinent i ja em sembla que tindrem poc temps per fer tot el que hem de fer!
Ara ja sóc a casa, reviso correu, faig una mica de feineta... sopar, una mica de tele per cable i a descansar!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada