dimecres, 21 de juliol del 2010

Dimecres 21 - agafant el ritme

Avui ja sento que he agafat una mica el ritme que voldria portar aquí a León. M'he despertat d'hora, com sempre, però he fet una mica de feina (de fet, la meva primera feina és sempre veure quins missatges tinc, contestar i tot plegat) i després d'esmorzar una mica més de feina i he anat a comprar quatre cosetes al súper i així m'he passejat i estirat les cames.
He posat a prova la webcam nova quan m'ha trucat l'Àngels, colgada de nens i nenes, i ha estat un èxit!
Abans de dinar, una mica més de feina.
Després de dinar he anat a fer classe (cada vegada més rodades...) i ara em teniu aquí... poca cosa més faré avui, em sembla.
Sembla que es confirma l'anada a Cuernavaca el 30 de juliol. Amb la Martha no he pogut confirmar, encara, l'anada a San Miguel per aquest cap de setmana.
I el telèfon de casa encara no funciona.
Ja ho veieu, dia rutinari... i sense fotos!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada