dimarts, 20 de juliol del 2010

Dimarts 20 - passejant...

Buf!, quin dia!

Ha començat d'hora, com sempre, i he pogut fer una mica de lectura sobre teories de la comunicació abans de que la Fanny, l'assistent de l'Olga, em passés a buscar per fer una volta llaaaarga per León.
De primer m'ha proveït d'una petita bomba per poder treure l'aigua de la immensa garrafa que ja vaig trobar a l'apartament el primer dia. Després m'ha donat un mapa de León... és realment gran, per mi!

El nostre tour ha començat agafant un camión que ens ha portat cap al centre. Allà hem anat a visitar les oficines de l'Olga, l'Erika, la Fanny mateixa i l'Alfredo, que encara no conec. Ara ja tinc una targeta que em permet fer viatges a cinc pesos per la ciutat. A veure on em portarà l'aventura!

Hem visitat la zona del centre: la casa de cultura, la plaça dels lleons, l'antiga presó (ara escola de música) i el mercat. La part de dalt del mercat hi ha parades d'artesanies (quants huaraches!) i parades de menjar...Les olors... això sí que no ho puc descriure! De cop una olor penetrant de silantro m'ha fet girar el cap...


Hem tornat a agafar transport públic (una oruga, que en diuen) que ens ha portat a l'altra banda de la ciutat. Mente, la Fanny m'anava explicant: per anar al centre has de baixar aquí, per anar a l'estació d'autobusos, això és l'estadi de futbol, la fira... Hem fet un transbord, i ens hem tornat a mobilitzar.

Hem comprat una targeta de telèfon i una webcam (ara ja puc fer vídeo conferències!). Hem tornat cap a l'apartament i hem deixat carregant dos telèfons inalàmbrics... així em podreu trucar (encara no sé el telèfon) i jo podré trucar amb la targeta que hem comprat. Ho he intentat a Castellterçol, devient ser les 9 del vespre, però no ha contestat ningú.

Hem fet una mica de temps i hem anat a dinar, ens ha atrapat allà l'Olga i, quan ja pensava que tornàvem cap a casa... sorpresa! L'Olga ens convida a una reunió que tenia amb una gent que estan muntant un projecte molt i molt interessant: és un espai de creació on diferents artistes tindran muntant un taller, faran producció, vendran, faran formació... és una antiga casa que encara estan reformant. Han vingut dos dels germans de la Fanny per pendre mides i fer uns apanyicus (evidentment, he fet una foto del seu escarbat!... la cosa ja comença a tenir conya!).

Hem estat per allà fins a un quart de vuit i ara, per fi, ja sec davant l'ordinador, descarrego fotos, escric al blog... I tot plegat, que ha estat tan ric en experiències, acaba sent quatre paràgrafs que mal sintetizen un dia ben complert.

Crec que aquí faré grans amistats...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada