dissabte, 17 de juliol del 2010

Dissabte 17 mitja tarda

Per mi són dos quarts de set de la tarda. Fa una estona m'han trucat l'Àngels, en Ramon i la Pilar (que es rentava les dents...) des de Cal Ros, amb l'skipe. Em fa il·lu que em truqueu! I em fa una mica d'enveja que aneu a banyar-vos al riu sense mi!
Espero que tingueu una bona nit als meus dominis, que no passeu calor i que el campanar no us desperti massa sovint.

Ja he tancat la documentació del Taller de weblogs. M'ha portat una mica més de feina del que volia, però n'estic satisfeta. Ara ataco el seminari de gestió de la producció, però em sembla molt que no ho podré acabar avui.

Em pregunto... com deuen estar els girasols a casa? Aquesta foto la va fer la Núria dos dies abans de marxar jo cap a Mèxic.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada