dissabte, 31 de juliol del 2010

Diumenge 1 i dilluns 2 d'agost - tot va bé...

Algú m'ha reclamat la crònica de diumenge i dilluns, que no l'he feta.

Poca cosa a explicar... diumenge vaig descansar de la meva estada a Cuernavaca, vaig sortir a passejar, vaig fer ninusaures, vaig escriure missatges, algunes trucades amb l'skype...

Avui més o menys el mateix, només que en la meva passejada he aconseguit pintura acrílica i vernís. Val a dir que aquí els materials són diferents. A veure com serà el resultat... aviat es podrà jutjar! Bé, i també he xatejat amb qui he engaxat al gmail.

I avui he fet classe, és clar, que és dilluns. Ha anat bé, perquè la sessió de planificació, amb l'exercici de descriure els passos per fer un ou ferrat, crec que és una experiència inesperada per part dels alumnes i força clarificadora en molts aspectes.

Ara toca sopar, una mica de TV, ninusaures (potser, quasi segur) i cap al llit!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada