dilluns, 19 de juliol del 2010

Dilluns 19 - començo l'altre curs

Aquesta tarda he començat a fer l'altre curs que he vingut a fer aquí a León. I ha anat prou bé. La veritat és que són gent molt maca (no ho dubtava, però descobrir-ho està bé).

La resta del dia ha estat poc aprofitat, però ja he contactat amb tots els que volia contactar els plans són:
  • El proper cap de setmana, a San Miguel de Allende, on em trobaré amb la Martha Vázquez. Els Nava també em convidaven a un esdeveniment... no sé si ho podré fer tot. L'Olga, que és un encant, se m'ha ofert per portar-me fins a San Miguel.
  • L'altre cap de setmana el destino, si m'ho confirmen, a Cuernavaca... Leticia, Rosa i Chucho, allà vaig!
  • I el següent, que ja serà l'últim, al DF, amb els Nava.
No està gens malament, oi?

Vaig a fer-me una mica de sopar, una mica de TV  i a dormir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada