divendres, 23 de juliol del 2010

Divendres 23 matí - altre cop cap al centre

Després d'esmorzar m'he tornat a calçar i he reemprès el camí cap al centre, del que ahir ja en vaig fer un tros sense arribar on volia (em va trucar la noia que venia a netejar el pis i vaig haver de girar cua). Sortint de casa espunejava, però no he dubtat gaire... més aviat em venia de gust caminar sota la pluja. Sembla que els núvols que ahir cobrien el meu ànim avui cobreixen el nostre cel...

Així que he baixat pel meu carrer (av. León), he fet un tros d'Insurgentes,  m'he plantat a López Mateos i he tirat de dret cap al centre.


En el meu recorregut he passat pel parc en honor a Hidalgo (més gent fent exercicis gimnàstics) i per la plaça del mariachi (avui sense mariachis, suposo que era una mica d'hora).

Quan he arribat a la parada del Centro Histórico, he volgut fer una foto al paradero de l'oruga que em portarà de tornada a casa i, sorpresa!, just en aquell moment ha passat un escarbat que, evidentment, he afegit a la col·lecció.

M'he desviat i m'he deixat perdre per aquells carrerons. He aconseguit arribar a les oficines de formació internacional (la meva orientació no està tan malament com jo pensava), on treballen l'Olga, l'Erika i la Fanny, però encara no havien arribat.

He agafat una ogura de la línia 1 de tornada i ja sóc a casa, dues hores més tard, amb la ment desperta per posar-m'he a treballar.

Si segueixo així, m'hauré de comprar unes altres sabates de caminar...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada